Producent udziela gwarancji:
Wanna akrylowa, wanna z hydromasażem, przenośna wanna SPA, Wanna SPA, Kabina masażowo-parowa, Brodzik prysznicowy - 7 lat na powierzchnię akrylu, 2 lata na pozostałe elementy.
Kabina prysznicowa i parawan nawannowy, Panel masażowy, Pokrywa termiczna - 2 lata na pozostałe elementy.
W przypadku wanny z hydromasażem warunkiem ważności gwarancji jest jej montaż przez instalatora z uprawnieniami elektrycznymi.
W przypadku kabiny masażowo-parowej i wanny SPA warunkiem ważności gwarancji jest montaż wyrobu przez serwisanta przeszkolonego przez POOLSPA
Adnotacja na temat montażu powinna zostać umieszczona w stosownym miejscu na Karcie Gwarancyjnej.
Wady lub uszkodzenia wyrobu ujawnione w okresie gwarancji i niezawinione przez Użytkownika będą usuwane nieodpłatnie w terminie 21 dni od przyjęcia zgłoszenia wady od Klienta, chyba że usunięcie wady będzie wymagało sprowadzenia części zamiennej, której termin dostawy będzie, z przyczyn niezależnych od Producenta, dłuższy niż 21 dni.
Wszelkie naprawy wykonywane są u Klienta.
Klient traci gwarancję w przypadku:
• uszkodzenia mechanicznego osprzętu,
• uszkodzenia mechanicznego powierzchni wyrobu,
• samodzielnych napraw i przeróbek,
• montażu na wyrobie innych urządzeń (z wyjątkiem baterii zainstalowanych na wannach w miejscach do tego przeznaczonych),
• konserwacji w sposób sprzeczny z zaleceniami zawartymi w instrukcji obsługi.
• wad wynikłych z montażu niezgodnego z dołączoną instrukcją lub sztuką budowlaną