Bezpieczeństwo zakupów jest dla nas priorytetem, który obejmuje także możliwość dokonywania reklamacji. 

Aby Państwo, jako nasi Klienci, mogli dochodzić swoich praw w ramach reklamacji zakupionych towarów, prosimy o przysłanie do nas na adres pocztowy bądź mailowy sklep@wodtech.pl wypełnionego druku reklamacji. 



1. W przypadku reklamacji towarów dostarczanych do Państwa przez firmą kurierską:
 
  • - Aby zapewnić sobie możliwość skorzystania z reklamacji należy podczas odbioru przesyłki obejrzeć ją w obecności kuriera.
  • - To jedyny moment, kiedy można sprawdzić stan techniczny produktów z zamówienia. Kurier nie może odmówić bycia obecnym przy sprawdzeniu przez Konsumenta zawartości przesyłki.
  • - Kupujący jest zobowiązany przy kurierze sprawdzić przesyłkę! Późniejsze reklamacje na uszkodzenia mechaniczne nie będą uznawane. 
  • - Protokół szkody należy sporządzić samodzielnie, nie powierzając tego zadania kurierowi, ponieważ w takich przypadkach kurierzy niekoniecznie działają w interesie Konsumenta.
  • - Przy sporządzaniu należy zwrócić szczególną uwagę na wskazanie rodzaju powstałych uszkodzeń, w tym zniszczenie opakowania.
  • - Po sprawdzeniu sytuacji i uznaniu reklamacji koszty transportu towaru pokrywa Wodtech.pl. W takich sytuacjach staramy się też w możliwie najkrótszym terminie dostarczyć nowy egzemplarz danego produktu.
  • - W przypadku wysyłek paletowych umieszczamy całe zamówienie na jednej palecie, więc stan wszystkich produktów należy sprawdzać należy po kolei.
  • - Jeśli zdarzy się sytuacja, że któryś z towarów został uszkodzony, prosimy o kontakt bezpośrednio z naszym sklepem. W takim przypadku reklamacja również zostanie rozpatrzona przez nasz dział reklamacji.
 
2. W przypadku reklamacji towarów, które nie działają w ogóle lub działają nieprawidłowo, posiadają wadę fabryczną lub są niekompletne:
 
Prosimy o przesłanie mailowo wypełnionego formularza reklamacji zawierającego:
  • - opis usterki/uszkodzenia oraz informacja, kiedy stwierdzono uszkodzenie lub brak elementu
  • - numer zamówienia bądź numer faktury
  • - numer katalogowy uszkodzonego produktu
  • - zdjęcie uszkodzonego towaru
  • - imię i nazwisko osoby bądź nazwa firmy zgłaszającej reklamację


W większości przypadków reklamacja odbywa się za pośrednictwem producenta i jego serwisu. Nasz sklep pomoże Państwu uczestniczyć w całym tym procesie jeśli tylko Państwo wyrażają taką chęć.



DRUKI REKLAMACJI   

 REKLAMACJA.DOC

REKLAMACJA.PDF


NASI PRODUCENCI

Starając się sprostać Waszym wysokim wymaganiom wciąż doskonalimy i poszerzamy nasz asortyment. Dostarczamy produkty wielu kategorii i najbardziej znanych i cenionych producentów, takich jak: Omnires, Kludi, KOLO, Sanplast, Besco, Viessmann i wielu innych.

Newsletters

W górę