Reklamacje

Bezpieczeństwo zakupów jest dla nas priorytetem, który obejmuje także możliwość dokonywania reklamacji.

Aby Państwo, jako nasi Klienci, mogli dochodzić swoich praw w ramach reklamacji zakupionych towarów, prosimy o przysłanie do nas na adres mailowy sklep@wodtech.pl całego opisu sytuacji.

 

1. W przypadku reklamacji towarów dostarczanych do Państwa firmą kurierską:

 

*Aby zapewnić sobie możliwość skorzystania z reklamacji należy podczas odbioru przesyłki obejrzeć ją w obecności kuriera.

*To jedyny moment, kiedy można sprawdzić stan techniczny produktów z zamówienia. Kurier nie może odmówić bycia obecnym przy sprawdzeniu przez Konsumenta zawartości przesyłki.

*Natomiast Kupujący jest zobowiązany przy świadku (kurierze) sprawdzić przesyłkę! Późniejsze reklamacje na uszkodzenia mechaniczne nie będą uznawane.

*Protokół szkody należy sporządzić samodzielnie, nie powierzając tego zadania kurierowi, ponieważ w takich przypadkach kurierzy niekoniecznie działają w interesie Konsumenta.

*Przy sporządzaniu należy zwrócić szczególną uwagę na wskazanie rodzaju powstałych uszkodzeń, w tym zniszczenie opakowania.

*Po sprawdzeniu sytuacji i uznaniu reklamacji koszty transportu towaru pokrywa Wodtech.pl. W takich sytuacjach staramy się też w możliwie najkrótszym terminie dostarczyć nowy egzemplarz danego produktu.

*W przypadku wysyłek paletowych umieszczamy całe zamówienie na jednej palecie, więc sprawdzać należy stan po kolei wszystkich produktów.

*Jeśli zdarzy się sytuacja, że któryś z towarów został uszkodzony, prosimy o kontakt bezpośrednio z naszym sklepem. W takim przypadku reklamacja również zostanie rozpatrzona przez nasz dział reklamacji.

 

Proszę o przesłanie mailowo:

- protokołu szkody spisanego z kurierem
- numer zamówienia bądź numer faktury
- numer katalogowy uszkodzonego produktu
- imię i nazwisko osoby bądź nazwa firmy
- opis uszkodzenia.

 

2. W przypadku reklamacji towarów, które nie działają w ogóle lub działają nieprawidłowo, posiadają wadę fabryczną lub są niekompletne:

 

Proszę o przesłanie mailowo:

- opis usterki oraz informacja, kiedy stwierdzono uszkodzenie lub brak elementu
- numer zamówienia bądź numer faktury
- numer katalogowy uszkodzonego produktu
- zdjęcie uszkodzonego towaru
- imię i nazwisko osoby bądź nazwa firmy
- opis uszkodzenia.

W większości przypadków reklamacja odbywa się za pośrednictwem producenta i jego serwisu. Nasz sklep pomoże Państwu uczestniczyć w całym tym procesie jeśli tylko Państwo wyrażają taką chęć.

KOSZTY WYSYŁKI x
DODANO PRODUKT DO KOSZYKA x
Nazwa produktu Ilość produktów Cena
kontynuuj zakupy Przejdź do kasy
Zmień produkt w zestawie x
kontynuuj zakupy Przejdź do kasy